Retourneren

Bij ons geldt de wet Koop op Afstand. Dat betekent dat je als consument het recht hebt om je bestelling tot 14 dagen na ontvangst zonder opgave van reden te retourneren.

Voorwaarden retourneren

  • Je meldt je retour binnen 14 dagen na ontvangst bij onze klantenservice.
  • Na je melding heb je nog eens 14 dagen de tijd om het product daadwerkelijk terug te sturen.
  • Het product moet in originele staat en verpakking worden geretourneerd.
  • Indien het product is beschadigd of gebruikt, kunnen wij een waardevermindering in rekening brengen. Deze kan oplopen tot 100% van het aankoopbedrag.

Uitzonderingen

Niet alle producten kunnen worden geretourneerd:

  • Big bags en losgestorte bestellingen kunnen niet (deels) retour worden genomen. Het niet-gebruikte deel kunnen wij dus niet terugnemen.

Kosten retourneren

De kosten voor het retourneren van je bestelling zijn voor eigen rekening. Deze worden niet door ons vergoed.

Hoe meld ik een retour aan?

  1. Neem contact op met onze klantenservice:
    • 0342-784000
    • klantenservice@groundcovergroup.nl
  2. Vermeld je ordernummer en het product dat je wilt retourneren.
  3. Je ontvangt van ons de retourinstructies.

Na ontvangst en controle van je retour storten wij het aankoopbedrag (minus eventuele waardevermindering) binnen 14 dagen terug via dezelfde betaalmethode waarmee je hebt betaald.

Annuleren van een bestelling

Wil je je bestelling annuleren?

  • Dit kan zolang je bestelling nog niet is verstuurd.
  • Zodra de bestelling is overgedragen aan de transporteur, is annuleren niet meer mogelijk. Je kunt dan alleen gebruikmaken van het herroepingsrecht (retourneren).

Neem bij annuleringen altijd zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice.

Zakelijke bestellingen (B2B)

Wanneer je als zakelijke klant bestelt (bijvoorbeeld op bedrijfsnaam of met een zakelijk account), gelden er andere voorwaarden:

  • Het herroepingsrecht (14 dagen retourrecht) is niet van toepassing.
  • Retourneren van zakelijke bestellingen is alleen mogelijk na overleg en goedkeuring van onze klantenservice.
  • Eventuele retourzendingen dienen altijd in originele staat en verpakking te zijn.
  • Wij behouden ons het recht voor om administratie- of behandelingskosten (restocking fee) in rekening te brengen.

Onze belofte aan zakelijke klanten

Wij vinden het belangrijk om ook onze zakelijke klanten zo goed mogelijk te bedienen. Ben je niet tevreden of loopt er iets anders dan verwacht? Dan zetten wij ons 100% in om samen een passende oplossing te vinden.

Login

Wachtwoord vergeten?

Heb je nog geen account?
Maak gratis een account aan en geniet van vele voordelen.